Trasig gylf och wannabe Rapunzel

Tog tag i mitt "pimpa-jeans-projekt" som jag haft i tankarna ett bra tag nu (det jag syftade på i det förra inlägget om inte det var helt obvious). Hade ett par perfekta jeans som jag skulle ha som första projekt, och när jag väl suttit med dom i sisådär 2 timmar så inser jag att gylfen är totalpaj. FML. Så får byta ut gylfen mot ett par knappar eller nåt istället, ELLER så hittar jag på nåt annat skoj!

Eftersom nån däruppe bestämt att jag ska vara sjuk idag så har jag suttit framför datorn och degat heela dagen. Resultat : 1669 spänn fattigare å detta kit är på väg hem till mig. Hur det blir? Ingen jävla aning för det blir första gången jag har extensions. 60 cm ligger längden på, alltså ner till röva, och färgen är helt åt helvete men jag ska färga om dem (vet, man borde inte göra det, men fanns ingen passande färg...) så det passar. Coolt blir det iallafall, det ska jag se till. Kör på Wannabe Rapunzel på min 20-års dag, hur tufft som helst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar